3ESO Setmana BIO a les escoles: pa ecològic i massa mare.

SETMANA BIO A L’ESCOLA (22-28 OCT 2018)
El nostre INS ha participat en una activitat per a 3r d’ESO, dins de “la setmana Bio a les escoles”, organitzada per la Generalitat de Catalunya, en el context de la Sostenibilitat a les Escoles, el passat 26 d’octubre.
Varem triar el tema del pa ecològic i la massa mare, ja que el Forn de Jorba oferia l’activitat. Per a nosaltres era una gran oportunitat, per l’interès del tema i la proximitat de l’empresa. Vam triar el nivell de 3r ESO, per lligar-ho amb la unitat curricular de “Nutrició i digestió”.
Els alumnes d’àmbits van fer un bon cartell que tenim encara penjat al Hall.
Es van organitzar 3 tallers, un per grup-classe i podem dir que va ser un èxit en tots els sentits. L’activitat estava ben organitzada, amb un powert point previ, on se’ns va explicar l’origen i tipus de farines, què és el pa ecològic i con es crea amb la massa mare. Després vam fer una demostració, on cada alumne va pastar una porció de massa, que es va endur a casa seva i va aprendre a conservar-la.
Donem les gràcies al Jaume  i la Gemma Teixè, per la seva col·laboració i la seva paciència amb els nostre alumnes.