El volcà de La Palma

La facultat de Ciències de la Terra de la UB organitza conferències cada any sobre algun tema d’interès en les ciències de la terra.

Aquest desembre els alumnes de 1r de batxillerat de Biologia, Reptes Científics en Biologia i Geologia i els de 2n de Bat de CTMA han pogut gaudir de la conferència titulada” El volcà de la Palma”, impartida pel professor jubilat de l’esmentada facultat, Francesc Sàbat.

La conferència, molt entenedora pels alumnes, els ha mostrat conceptes bàsics de vulcanologia i els ha apropat al coneixement dels riscos volcànics de l’illa de la Palma i a ser conscients dels impactes que va provocar una erupció com la del volcà Cumbre Vieja de 55 dies de durada.

Per tant van poder adonar-se’n de com la natura pot ser tant bella i espectacular i al mateix temps tant destructora.