Benvinguts !

Sense mòbil a l’institut!

Eleccions al Consell Escolar

A partir del dia 5 de novembre

Sectors: professorat, alumnat, pares i mares, personal d’administració i serveis i     personal d’atenció educativa complementària

Informació: cartellera de l’Ins Joan Guinjoan

Últim dia de presentació de candidatures: 16 novembre de 2018

Pica Lletres

El passat 23 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms van anar a Reus a participar al concurs televisiu “Pica Lletres” que emet Canal Reus. El concurs consisteix a superar cinc proves lingüístiques (lletrejar paraules, embarbussaments, barbarismes…) que el presentador… Llegeix més»

SENSE MÒBIL A L’INSTITUT!

Les normes d’organització i funcionament del nostre centre estipulen que està expressament prohibit que els mòbils o altres aparells electrònics siguin audibles o visibles a l’institut. No es poden utilitzar dits aparells a cap espai del centre, inclosos pati, passadissos o cantina. L’únic cas en què es permet l’ús… Llegeix més»