El nostre estimat, Joan Guinjoan, ens va deixar el dia 2 de gener, a l’edat de 87 anys.

“Sempre et recordarem, sempre estaràs als nostres cors.

Per als nostres alumnes has estat  el millor referent d’honestedat, de treball i de perseverança davant de les dificultats. Els èxits i els reconeixements nacionals i internacionals que merescudament has aconseguit, no han fet mai que deixis de ser tan proper, tan senzill, tan humil.

Descansa en pau.”

Comunitat Educativa de l´Institut Joan Guinjoan i Gispert

2 de gener de 2019

Premis de Recerca Jove

El passat 22 de desembre, el Nil Munté Guerrero, ex-alumne de l’institut, va recollir un premi del certamen Premis de Recerca Jove pel seu treball Els nassos electrònics-L’olfacte en un xip (tutoritzat per la Sara Wielopolski).
Des d’aquí li fem arribar la nostra enhorabona.

Treball de camp dels alumnes d’Activitats Comercials a les botigues de Reus.

Els nostres alumnes d’Activitats Comercials han pogut treballar les seves competències en Màrqueting i vendes visitant diferents establiments comercials. Els objectius eren analitzar tècniques de Màrqueting, aparadorisme, investigació comercial i entrevistes a professionals del sector.
Ha estat una experiència molt satisfactòria!.

Pica Lletres

El passat 23 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms van anar a Reus a participar al concurs televisiu “Pica Lletres” que emet Canal Reus. El concurs consisteix a superar cinc proves lingüístiques (lletrejar paraules, embarbussaments, barbarismes…) que el presentador… Llegeix més»