La Copa Cangur 2023

Dijous 19 de gener, alumnes del nostre centre van participar en la copa cangur.

L’equip Cadet format per la Sandra Strelnikova, el Roger Montalvo, L’Adhara Cazorla, l’Agnès Solé, el Xavier Pijoan, el Marc Risalde i el Pau Corts van aconseguir un segon lloc en la classificació.

L’equip Junior format pel Vincenç Muñoz, l’Èric Borràs, el Joan Cano, la Sira Martí, el David Mónico, l’Isaac Becerra i la Laia Abella també van obtenir podium amb un tercer lloc.

Des de l’institut volem felicitar a tots els participants per la bona feina i a les famílies acompanyants pel seu suport!

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques i que rep el suport logístic d’Isotropic. Els equips estan formats per 7 alumnes de 1r i 2n d’ESO (categoria Cadet) i per 7 alumnes de 3r i 4t d’ESO (categoria Junior). En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles, és una cursa contra rellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs, i per tant l’estratègia d’equip és molt important!