16 de novembre: Jornada de vaga
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han pogut exercir el seu dret a vaga avui 16 de novembre. Aquells estudiants que s’hi han adherit s’han concentrat a les 12 del migdia davant de l’Ajuntament de Sils. La vaga està convocada en solidaritat amb Palestina, però l’alumnat ha volgut ampliar la seva reivindicació demanant acabar […]
16 de novembre: Jornada de vaga Llegeix més »






