Concurs de logos CETE+
Els alumnes de 3r han dissenyat logotips per representar el nostre consorci en el projecte Erasmus+. Ara hem de triar amb quin logo participarem en el concurs des del nostre institut. Ens ajudes a triar-lo? Vota el que més t’agradi! No podeu veure el formulari correctament? Feu clic aquí. S’està carregant…
Concurs de logos CETE+ Llegeix més »









