Projecte Amphibia
Al taller d’escoles verdes, aquest trimestre hem participat en el servei comunitari Amphibia. Al llarg del trimestre hem aprofundit en la biologia dels amfibis. Divendres passat, acompanyades d’en Iago (Societat catalana d’herpetologia), vam realitzar un mostreig a una bassa dels estanys de Sils. Podeu veure més fotos aquí.
Projecte Amphibia Llegeix més »



