ESO 3

Projecte Amphibia

Al taller d’escoles verdes, aquest trimestre hem participat en el servei comunitari Amphibia. Al llarg del trimestre hem aprofundit en la biologia dels amfibis. Divendres passat, acompanyades d’en Iago (Societat catalana d’herpetologia), vam realitzar un mostreig a una bassa dels estanys de Sils. Podeu veure més fotos aquí.

Projecte Amphibia Llegeix més »

Colònies 3r ESO

El dijous i divendres passat els alumnes de tercer vàrem fer la sortida de tutoria de final de curs. Vàrem visitar les ruïnes d’Empúries, el poble de l’Escala i fer els primers banys a la platja. També vàrem tenir l’oportunitat de conviure, fora de l’institut, amb els companys i companyes de les altres classes i

Colònies 3r ESO Llegeix més »

Tocs de Flor 2019

Aquest cap de setmana, 18 i 19 de Maig, a Sils hi hagut la 53a exposició de flors, el TOCS DE FLOR. Des de l’institut hem participat de diferents maneres, una fent el cartell guanyador d’enguany, realitzat per la Mar Olmos de 1r i l’altre fent una instal·lació artística al Centre Cívic de Sils que

Tocs de Flor 2019 Llegeix més »

Intercanvi amb Finlàndia

Aquesta setmana el nostre centre ha participat a l’intercanvi amb International School of Vantaa de Finlàndia. Les nostres famílies de 3r d’ESO han acollit a casa seva l’alumnat finlandès i han fet un projecte sobre llegendes durant les hores de classe. En aquest projecte havien de parlar de llegendes de les dues cultures i fer un producte final en forma de llibre (scrapbooking) o vídeo

Intercanvi amb Finlàndia Llegeix més »

Presenta’t al concurs

Durant aquest mes de març l’alumnat de 3r d’ESO ha fet el projecte anomenat “Presenta’t al concurs” on han hagut d’elaborar una cançó original, un videoclip i una caràtula de CD. Han estat molt motivats amb aquest repte i els resultats han sigut sorprenents. El projecte ha acabat amb una gala final, on s’han atorgat

Presenta’t al concurs Llegeix més »

Sopar Benèfic

El dissabte 16 de març va tenir lloc el sopar solidari organitzat pels alumnes de 3r d’ESO a la sala La Laguna de Sils com a producte final del Projecte “De la D de Democràcia a la P de Participació”. La programació va incloure una quina, un sopar vegetarià i va concloure amb un moment

Sopar Benèfic Llegeix més »

Dia lectiu 3rB

El passat dilluns 11 de març, els alumnes de 3rB Fuègia vam fer el DIA LECTIU. Les activitats van ser les següents: Alerta! el suïcidi és una de les principals causes de mort en l’adolescència, LGTBI+, Jocs de taula per al treball de l’atenció i concentració, Genètica i la proteïna CRISPR i “Matemàgiques”.  Ens ho

Dia lectiu 3rB Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut