ESO 3

Cicloturisme per Salt

El passat dimarts 30 de gener els alumnes de 3r i 4t van anar d’excursió al pumptrak de Salt. Van marxar a les 9 del matí de l’institut per agafar el tren i van tornar a l’hora de sortir, coincidint amb la franja de Tallers i havent pogut gaudir d’una gran estona perfeccionant la seva

Cicloturisme per Salt Llegeix més »

Un esport per créixer

Com ja es va publicar en una altra notícia, dimarts 21 de novembre, diversos membres de la Fundació Astres van mantenir una conversa amb tots els alumnes de 3r d’ESO. Durant aquella estona, es va parlar de molts temes i es van resoldre molts interrogants sobre la diversitat funcional. L’activitat, programada per la docent Ariadna

Un esport per créixer Llegeix més »

La Fundació Astres visita l’institut

El centre ocupacional Astres de Santa Coloma de Farners, una entitat de servei integral d’acompanyament i suport a persones amb discapacitat intel·lectual i trastorns mentals, va visitar l’institut aquest dimarts. Els alumnes de 3r d’ESO han gaudit d’una estona amb persones amb diversitat funcional i han parlat de molts de temes amb ells. Posteriorment, alumnes

La Fundació Astres visita l’institut Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut