Diagnosi

Per poder planificar una estratègia de centre és imprescindible ser conscients en quin punt es troba el centre. Hem identificat les fortaleses i les debilitats del centre per determinar la seva maduresa digital.

Per a fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat tres recursos:

  • Eina SELFIE: Es basa en el Marc Europeu per a Organitzacions Educatives Digitalment Competents (DigCompOrg) publicat el desembre de 2015. Està desenvolupada per la Unió Europea i ajuda als centres a fer una diagnosi sobre l’ús pedagògic de la tecnologia en un centre. La participació ha estat la següent:

Els resultats obtinguts desglossats per àrees els trobareu en aquesta pàgina.

  • Eina SELFIE FOR TEACHERS: Es basa en el Marc Europeu per a la Competència Digital dels Educadors (DigCompEdu) que defineix les diferents habilitats digitals que els docents requereixen cada cop més. Estableix 22 competències en sis àrees amb sis nivells de competència, des de principiant fins a pioner.

Els resultats obtinguts desglossats per àrees els trobareu en aquesta pàgina.

  • S’ha fet un estudi de les activitats que realitza el professorat a l’aula al llarg de tota l’etapa educativa obligatòria (ESO) que estan relacionades amb la Competència Digital de l’Alumnat. Els resultats els trobareu aquí.

FORTALESES I ASPECTES A MILLORAR