Convalidacions

Els alumnes d’ESO o batxillerat que cursin estudis de música o de dansa poden sol·licitar no cursar matèries optatives i d’Educació Física i/o Música, les quals es poden convalidar segons el procediment que s’especifica en els documents “Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de dansa” i “Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de música”.

Els alumnes amb dedicació significativa a l’esport avalada pel Consell Català de l’Esport poden sol·licitar, durant el primer trimestre de curs, que se’ls reconegui la matèria d’Educació física.

Els que no figuren en el programa de tecnificació (ARC) no podran obtenir el reconeixement de l’assignatura d’Educació Física, tot i que se’ls pot aplicar un PI que faciliti compaginar la pràctica esportiva amb l’activitat acadèmica, tal i com consta a la normativa d’inici de curs.

També existeix la possibilitat de convalidar assignatures del batxillerat si s’estudia simultàniament una segona llengua estrangera en una​ escola oficial d’idiomes (EOI).

En aquest enllaç  podreu llegir tota la informació.