Intercanvi amb Alemanya

L’intercanvi amb Alemanya és un Intercanvi cultural amb alumnat d’un institut alemany. Primer ens toca fer d’amfitrions, rebent l’alumnat alemany que s’allotjarà amb la família de la seva parella d’intercanvi (alumna/e del nostre centre) i cap al final de curs, el nostre alumnat viatja a Alemanya on tindrà una experiència semblant.

L’objectiu inicial és que els alumnes alemanys practiquin l’espanyol, que estan estudiant al seu institut, i que els nostres ho facin amb l’alemany (si s’escau) o l’anglès.

Tanmateix, l’experiència va molt més enllà:

• Trobar-se amb nois i noies de la seva edat d’una nacionalitat diferent.

• Conèixer un altre país.

• Conviure amb una família que no és la seva.

• Crear vincles que poden tenir continuïtat.

En definitiva, pretenem que el nostre alumnat visqui una experiència inoblidable!!

Lamentablement, la pandèmia va truncar l’intercanvi del 19/20 a les portes de la visita dels alumnes alemanys i estem a l’espera de poder reprendre el projecte…

En aquest enllaç podreu accedir a la Informació d’ altres anys