ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Ha començat el procés electoral per a la renovació dels representants al Consell Escolar dels diferents sectors.

COLÒNIES A ESTERRI D’ÀNEU

Els dies 13,14,15 i 16 de novembre, els alumnes de Cicle Superior estem gaudint d’una estada al Camp d’Aprenentatge de les valls d’Àneu. Les activitats que realitzarem estaran relacionades amb l’entorn: relleu del Pirineu, Romànic, costums i tradicions, orientació, flora i fauna, astronomia… en l’enllaç… Llegeix més»

LLibres recomanats a 3r

Durant l’estona de Biblioteca setmanal realitzem activitats diverses: la mestra ens llegeix un llibre per capítols, escollim contes per llegir a la biblioteca, n’escollim també de préstec per llegir a casa i recomanem a la resta de companys algun llibre que ens hagi agradat i… Llegeix més»