LECTURES AL CARRER A TRAVÉS DE LES ONES HERTZIANES

Durant aquesta setmana cultural, l’alumnat de l’institut escola Castellterçol han tornat a sortir al carrer per llegir en veu alta, i, per segon any consecutiu, les lectures han estat retransmeses a través de la ràdio, en el marc del programa especial: Lectures al carrer 23/04/2024.

La dicció expressiva en veu alta afavoreix la comprensió, és essencial per a desenvolupar tècniques d’expressió oral i aporta una experiència compartida que s’encomana. En aquest sentit, les lectures han intensificat el treball de la competència lectora, en tots els seus vessants, per mitjà de la llegida de textos literaris relacionats amb l’eix temàtic de la gastronomia catalana.

Acabada la setmana cultural, felicitem l’alumnat, que ho han fet molt bé, i agraïm a Ràdio Castellterçol la col·laboració que ens han brindat, sense l’ajuda dels quals la proposta no s’hauria pogut materialitzar; a l’Ajuntament, per la col·laboració en la part de la logística, i a tota la comunitat de mestres i professorat, per la implicació.

En el següent enllaç us en deixem unes imatges.