SORTIDA DE COHESIÓ A LA FONT DEL FERRO
El divendres dia 25 de setembre els estudiants de primer i segon d’ESO de l’Institut Nou de Girona vam anar d’excursió a la Font del Ferro. Aquesta jornada servia perquè els alumnes ens coneguéssim i féssim nous amics. Vam sortir a quarts de 10, després d’haver fet l’hora de tutoria i la foto de grup. […]
SORTIDA DE COHESIÓ A LA FONT DEL FERRO Llegeix més »










