General

UNA SESSIÓ DE CINEMA

La setmana passada, tots els alumnes de l’Institut Nou de Girona van tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada molt especial organitzada des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Peter Welter i Marc Álvarez, productor i localitzador respectivament d’una famosa sèrie de televisió de la qual s’han rodat alguns capítols recentment a la nostra ciutat,

UNA SESSIÓ DE CINEMA Llegeix més »

Colònies a Santa Pau

Dimecres 25 de març. Rumb a l’aventura! Els alumnes vam arribar a l’institut a les 9.45. Tots estàvem molt nerviosos perquè ja faltava poc per iniciar l’aventura! Finalment vam acabar marxant a dos quarts d’onze perquè l’autobús va venir amb retard. Tots ens vam acomiadar dels nostres pares abans de pujar-hi. Durant el trajecte no

Colònies a Santa Pau Llegeix més »

Diada de Sant Jordi

Els alumnes van arribar molt puntuals i contents. Ja sabien que seria un dia diferent, lúdic i cultural a la vegada, però ple d’emocions. Van pujar a les aules i se’ls van donar les instruccions del dia. Cap a un quart de nou vam sortir del centre de manera ordenada i escalonada –cada vuit alumnes

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

Albert Planadevall porta Ràdio Flaixbac a l’Institut Nou de Girona

El dimecres dia 22 d’abril, en el marc de la Setmana Blava, vam poder escoltar la conferència d’Albert Planadevall, presentador del Feedbac i responsable de les xarxes socials a Ràdio Flaixbac. Vam tenir com a convidats d’excepció els alumnes de sisè del Pla de Girona. Dissortadament, els nens i nenes de l’escola Pericot, que també

Albert Planadevall porta Ràdio Flaixbac a l’Institut Nou de Girona Llegeix més »

Assemblea

Durant la Setmana Blava, del 20 al 24 d’abril, cada dia es va dur a terme alguna activitat de caire cultural relacionada amb el currículum. Encara amb el bon record de la xerrada que l’autor Miquel Arguimbau havia vingut a fer el dia anterior, pel dimarts s’havia organitzat una assemblea sobre el respecte amb la

Assemblea Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut