SORTIDA DE COHESIÓ A LA FONT DEL FERRO

El divendres dia 25 de setembre els estudiants de primer i segon d’ESO de l’Institut Nou de Girona vam anar d’excursió a la Font del Ferro. Aquesta jornada servia perquè els alumnes ens coneguéssim i féssim nous amics.

Vam sortir a quarts de 10, després d’haver fet l’hora de tutoria i la foto de grup. Quan vam arribar a la Font del Ferro vam tenir temps per esmorzar i llavors ens van dividir en grups mixtes formats per alumnes de primer i de segon. Durant la jornada vam fer un recorregut que constava de diverses proves en què havíem de treballar en equip, per exemple: buscar el doble sentit d’unes imatges, el joc de la gallineta cega, reptes matemàtics, relleus d’ampolles d’aigua, mímica i molts altres jocs. En cada prova els encerts pujaven la puntuació i els errors l’abaixaven, i de vegades era més fàcil cometre errors que encertar. El grup que més punts acumulava guanyava.

El dia va ser divertit, dinàmic i esgotador. Ens agradaria que el curs vinent es repetís aquesta sortida tan espectacular.

Text: Eloy Garcia (1ESO A)