Visita a la Fundació MONA
Aquest dijous 16 d’abril l’alumnat de 4t de l’ESO ha visitat les instal·lacions de la Fundació MONA a Riudellots de la Selva i hi ha realitzat, a més, un role-playing. Des del 2001 al centre MONA es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o […]
Visita a la Fundació MONA Llegeix més »










