Descobrint la Tarragona romana: sortida cultural de l’alumnat d’Humanitats

El passat dimecres 4 de març, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de l’itinerari humanístic va realitzar una sortida cultural a la ciutat de Tarragona amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement del seu important patrimoni romà i de completar, sobre el terreny, els continguts treballats a l’aula en les matèries vinculades al món clàssic. […]

Descobrint la Tarragona romana: sortida cultural de l’alumnat d’Humanitats Llegeix més »