GIRONA INNOVACIÓ
El passat 17 de novembre els alumnes de 1r d’ESO vam anar a Girona Innovació, una empresa creada i dirigida per la Montse Argelaget que s’ha especialitzat a dur a terme innovacions i invents des que són una idea fins que arriben a les mans dels consumidors. Vam veure molts invents que abans només eren […]
GIRONA INNOVACIÓ Llegeix més »










