Jocs Florals i Literaris Escolars 2015

El divendres 5 de juny, la nostra alumna Nataly Galindo, de 1r d’ESO B, va recollir el 2n premi de la modalitat de prosa (1r cicle d’ESO) als Jocs Florals i Literaris Escolars 2015, organitzats per l’Ajuntament de Girona. En aquest certamen es reparteixen tres premis de prosa (1r, 2n i 3r) i tres premis de poesia (Flor Natural, Viola i Englantina) per cicle. Moltes felicitats, Nataly!

Nataly Galindo i els altres dos alumnes del centre que havien estat seleccionats per participar, Agnès Marco i Andrés Restrepo, acompanyats per la directora, Maite Casas, i per la professora de Llengua Catalana, Georgina Gifreu, van assistir a l’acte de lliurament de premis celebrat a la sala de descans del teatre municipal. Allà van ser testimonis d’un moment que de ben segur recordaran molt de temps, ja que es van trobar amb alumnes d’altres centres guanyadors que havien estat convocats i van poder veure de primera mà com es desenvolupa una celebració d’aquest tipus.

Text: Redacció de FIL x RANDA

Els Jocs Florals de Secundària premien divuit alumnes

Dimarts 09.06.2015 | 07:10

La 35a edició dels Jocs Florals de Secundària de Girona ha servit per premiar, un total de 18 alumnes en diferents categories: Mateu Bosch Roura, Clara Sureda, Pau Perico, Paula Gimbernat Pérez, Nataly Galindo Moncada, Mar Boix Rigau, Paula Pérez Rigau, Soukayna El Fazazi, Júlia Tallero, Àngels Busquets, Laura van deer Haar Àvila, Laia Batchellí, Pol Bravo, Jose Noguer Torres, Joaquim Llopart Serra, Carla Agustí Carrillo, Georgina Puig Martí i Núria Canal. Els guanyadors i guanyadores han rebut llibres, flors i una reproducció de la lletra tova “b” de l’artista Torres Monsó. Aquesta reproducció s’ha lliurat, a més dels alumnes, als centres que tenen com a mínim un estudiant guanyador.