Ciències

Visita a la Fundació MONA

Aquest dijous 16 d’abril l’alumnat de 4t de l’ESO ha visitat les instal·lacions de la Fundació MONA a Riudellots de la Selva i hi ha realitzat, a més, un role-playing. Des del 2001 al centre MONA es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o

Visita a la Fundació MONA Llegeix més »

Fira de la Ciència 2026

El dissabte 11 d’abril va tenir lloc la 12a edició de la “ciència en equip” de Girona sota el lema Ciència i Art. Es tracta d’una fira on diferents entitats i centres hi col·laboren aportant experiments i jocs científics. Cada centre té una parada. Aquest any l’Institut Ermessenda hi va participar portant materials d’àmbit matemàtic

Fira de la Ciència 2026 Llegeix més »

La IA al servei de les persones

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Tecnologia han assistit a la xerrada “Intel·ligència Artificial aplicada a Medicina i Salut: La cara amable de la Tecnologia”, a càrrec de la Dra. Beatriz López, membre del Grup de Recerca en Enginyeria de Control i Sistemes Intel·ligents (EXIT). Durant la sessió ha presentat diferents aplicacions d’IA

La IA al servei de les persones Llegeix més »

EQ days 2026

El divendres 30 de gener de 2026, els alumnes de primer de Batxillerat de química i de reptes de química van assistir als taller EQ days, a la universtitat politècnica de Girona, per realitzar uns tallers als laboratoris de la politècnica i conèixer els estudis d’enginyeria química.

EQ days 2026 Llegeix més »

Sortida de física a Barcelona

El passat 27 de gener, l’alumnat de Física de 2n de batxillerat va participar en una sortida científica a Barcelona amb l’objectiu d’apropar la física treballada a l’aula al món real i experimental. Al matí, el grup va visitar el Museu de la Ciència de Barcelona, on va poder observar diverses demostracions relacionades amb els

Sortida de física a Barcelona Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut