Tecnologia

Aprenent ciència i tecnologia a l’Escola Politècnica

Els alumnes de 1r de Batxillerat de la modalitat de Tecnologia han visitat l’Escola Politècnica Superior (EPS) de Girona per tenir un primer contacte amb el món universitari i descobrir com s’apliquen els coneixements científics i tecnològics en l’àmbit de la recerca. Al llarg de la jornada, han participat en una xerrada sobre materials intel·ligents,

Aprenent ciència i tecnologia a l’Escola Politècnica Llegeix més »

Futurs enginyers de 2n de Batxillerat a l’Escola Politècnica

Alumnes de 2n de Batxillerat de la modalitat de Tecnologia han participat recentment en dos tallers pràctics a la EPS de Girona: un de pneumàtica i un d’organització industrial. En el taller de pneumàtica, han pogut treballar amb elements reals i comprovar el seu funcionament, aplicant els coneixements adquirits a l’aula. Mentre que en el

Futurs enginyers de 2n de Batxillerat a l’Escola Politècnica Llegeix més »

Taller d’electricitat

Els alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t han pogut realitzar un taller d’electricitat als laboratoris de la Politècnica. L’objectiu ha estat adquirir alguns coneixements bàsics dels elements de seguretat i protecció de les instal·lacions elèctriques a la llar.    

Taller d’electricitat Llegeix més »

Tallers a la Politècnica

El dilluns 20 de gener els alumnes de Tecnologia de 1r de Batxillerat van assistir a uns tallers a l’Escola Politècnica de Girona. En el primer van realitzar diferents pràctiques relacionades amb la termoelectricitat, i en el segon van tenir l’oportunitat de provar el funcionament de dos robots industrials.    

Tallers a la Politècnica Llegeix més »

Visita fàbrica Rieju

Els alumnes d’emprenedoria de 3r han visitat la fàbrica Rieju de Figueres gràcies a la inciativa impulsada per la FOEG “despertant vocacions”. Han pogut veure en primera persona com funciona un procès productiu en cadena i visitar totes les instal.lacions de la fàbrica. En Quim, amb 38 anys d’experiència a la fàbrica ens ho ha

Visita fàbrica Rieju Llegeix més »

Taller de maquetes

Els alumnes de Tecnologia de 4t han realitzat un taller de maquetes a la UdG. Després d’unes breus explicacions sobre espai, proporcions i materials, cada equip ha hagut de treballar cooperativament per crear un disseny on la llum era l’element principal. L’activitat ha estat molt pràctica i ha servit per adquirir coneixements per al projecte

Taller de maquetes Llegeix més »

Catosfera 2024

El passat 18 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO van participar a la Catosfera 2024, cicle dedicat a la comunicació digital i a les novetats tecnològiques. Primer van realitzar un taller d’animacions interactives a càrrec de Esther Gibert d’Enginy-era, i posteriorment van assistir a una xerrada sobre tecnologies creatives, a càrrec de Tate Climent de

Catosfera 2024 Llegeix més »

Encén Montilivi

Per segon any consecutiu, els alumnes de l’optativa de Programació i robòtica de 1r de Batxillerat van participar a l’Encén Montilivi, una exposició d’instal·lacions experimentals i lumíniques organitzada per la UdG. L’objectiu era que els alumnes, a través d’una projecció audiovisual, valoressin i donessin el seu punt de vista sobre l’estalvi d’energia elèctrica a casa.

Encén Montilivi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut