PRESENTACIÓ DEL CURS A LES FAMÍLIES  – RESUM DE LA REUNIÓ

LLIBRES I ESTRIS: CURS 2019/20

Instruccions per la compra de llibres (Plataforma llibrestext)

FULL DE MATRÍCULA

Per poder omplir, i desar, adequadament el full de matrícula i la carta de compromís educatiu, cal descarregar-se el document al vostre dispositiu.

Matrícula 1r ESO – Documentació i pagaments

Matrícula 2n ESO – Documentació i pagaments

Matrícula 3r ESO – Documentació i pagaments

Matrícula 4t ESO – Documentació i pagaments

Què és l’AMPA? Clica per informació

Vaga mundial pel Clima

Després d’escoltar, visualitzar i entendre un poema anònim en anglès sobre la nostra estimada Terra, a l’hora del pati amb el grup de 3r d’ESO hem jugat a ser salvadors d’ella. La consigna era: tots junts podríem aconseguir que la Terra continui giravoltant ja que… Llegeix més»

Proves Cangur de Matemàtiques

El passat 21 de març els, i les, alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Institut Ermessenda de Girona van participar a les proves Cangur de Matemàtiques.

Aquestes proves es duen a terme en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més… Llegeix més»

Hotel d’ocells

Des de la SIEI ens complau informar-vos que hem fet un projecte que es diu hotel d’ocells. Hem pensat que seria un bon projecte perquè el pati a Can Prunell fos més alegre i acollidor. Entre tots hem fet dues casetes i dues menjadores, i… Llegeix més»

Viatge a LANZAROTE

El passat mes de març els alumnes de 4t d’ESO van fer el vistge de final d’etapa a  Lanzarote.
Durant una setmana van visitar tota l’illa i van realitzar diferents activitats: el Parc Nacional del Timanfaya, el Charco de los Clicos,  les Salinas de Janubio, la Cueva de los Verdes,…
També van poder… Llegeix més»

L’alimentació: El Treball de Síntesi de 1r d’ESO 2018-19

Durant una setmana del mes d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van estar fent el Treball de síntesi que enguany tractava sobre l’alimentació.
Havien de fer un dossier amb diferents exercicis relacionats amb els aliments, les dietes, les vitamines, les llaminadures, etc.
Una de les activitats programades era una xerrada sobre l’alimentació saludable. També els va agradar molt… Llegeix més»

2n d’ESO Visita a la Fageda d’en Jordà

El dimecres dia 8 de maig els alumnes de 2n d’ESO van anar a l’empresa de productes làctics “La Fageda” (a la Garrotxa) per fer una visita guiada i assistir a una xerrada.
Van marxar amb dos autobusos, un que sortia de la seu de Can Prunell i… Llegeix més»

Una agència de viatges: El Treball de Síntesi de 2n ESO

Professors i alumnes de 2n d’ESO van dedicar una setmana del mes d’abril al Treball de síntesi; aquest curs l’objectiu final era dissenyar un viatge en una destinació del món i vendre el viatge al professorat.
Van començar la setmana amb una excursió i amb una decisió… Llegeix més»

Els alumnes de 3r visiten l’hospital Josep Trueta

En les darreres setmanes, els alumnes de 3r d’ESO vam fer una sortida a l’hospital Josep Trueta de Girona.
Quan vam arribar-hi, abans d’entrar a l’hospital, vam esmorzar. Després el professorat ens va donar una etiqueta a cada alumne que ens permetia entrar a l’Hospital.
Primer, ens… Llegeix més»