Bon Nadal!
22/12/19

Un any més, a l’institut en preparem pel Nadal. Aquests dies hem guarnit el vestíbul, hem preparat l’espectacle i les activitats del dia 20 i hem iniciat la campanya de recollida d’aliments. Aquesta campanya acabarà el dia 19 de desembre de bon matí. Esperem poder-hi… Llegeix més»

Professor Departament orientació: Rubén Ruiz
Els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO han visitat la zona volcànica de la Garrotxa. L’extracció de gredes del con del Croscat (que va tenir lloc en el passat) converteix el volcà en un escenari esplèndid per estudiar-ne el procés de formació, les seves parts i els materials que ha expulsat. L’alumnat ha après a observar i recollir dades geològiques; s’han convertit en vulcanòlegs per un dia. Us deixem un petit recull fotogràfic de l’experiència.
Un cop més l’Institut Els Tres Turons se suma a la crida per l’eradicació de la violència masclista. Enguany hem mostrat missatges reflexius elaborats per l’alumnat i hem repartit braçalets a tothom que s’ha sumat a escriure una reflexió sobre el tema.
L’alumnat de batxillerat ha assistit a un recital-concert al Teatre Principal per poder escoltar l’obra poètica de Fèlix Cucurull. Han liderat l’actuació Fèlix Cuc i Dídac Rocher, i ens han ofert música, poesia i imatge. L’espectacle El temps que se’ns escapa ha estat emmarcat dins dels actes organitzats per l’Ajuntament pel centenari del naixement del poeta arenyenc Fèlix Cucurull (1919-1996).

El dilluns a la tarda el professorat del centre va poder gaudir del trànsit de Mercuri des del telescopi de l’observatori.
Un trànsit és el pas del planeta per davant del Sol, estan alineat amb la Terra. El proper trànsit de Mercuri serà l’any 2032. A la fotografia Mercuri és el petit punt negre que se veu al Sol.

Professora: Palmira Garcia , Llicenciada en matemàtiques , especialitzada en astrofísica
Benvolgudes famílies,
Aquí us deixem els menús d’aquest mes de novembre.
El servei de cantina és de dilluns a divendres. Fan menús per emportar o quedar-se a dinar amb altres companys i amics. També trobareu variats plats combinats. Recordeu que si us voleu quedar a dinar s’ha d’encarregar abans de les 8 h (7:55) del matí, a l’hora del pati o el dia abans.
També podeu comprar l’esmorzar a la Cantina, on trobareu a preus molt assequibles, entrepans variats, calents i freds, refrescs i cafetons ben calents.
Us convidem a fer ús d’aquest servei.””
Moltes gràcies.
