Descobrint l’art contemporani al Festival A Cel Obert de Tortosa 🎨

La setmana passada vam tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions del festival d’intervencions efímeres A Cel Obert, que se celebra a Tortosa aquest cap de setmana.

L’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’un recorregut pel centre i pel Nucli Antic de la ciutat, tot apropant-se a l’art contemporani i descobrint espais singulars i plens d’història que val la pena conèixer i valorar.

Un dels moments més especials va ser la visita a l’obra col·laborativa entre els centres educatius de Tortosa, ja acabada i exposada al pati del Museu de Tortosa, a l’antic escorxador. Els nostres xiquets i xiquetes de 1r d’ESO hi van participar pintant una porta com un llenç en blanc, sense saber com serien les altres que conformarien l’obra conjunta. La sorpresa i la il·lusió de veure el resultat final van ser enormes!

🎭 Ens sentim molt orgullosos d’haver participat amb les nostres obres en aquesta exposició d’art efímer i local.

🙌 Volem donar les gràcies al nostre professor de Visual i Plàstica, i artista local de reconegut prestigi, Joan Iniesta.
Amb tu, l’art és diversió, aprenentatge i inspiració!
Ens sentim afortunats de comptar amb un professional tan apassionat i creatiu que sap transmetre l’amor per l’art a cada alumne.