Setembre-octubre: un resum

El curs ha començat amb bones perspectives i no triga a agafar velocitat: ja estem acabant octubre, i sembla que va ser ahir el dia de les presentacions.

Fer un resum no és pas fàcil, i les activitats són moltíssimes a secundària i a cicles formatius. Si més no, aquí teniu algunes fotos que expliquen allò que ha estat una part de la vida al centre aquests mesos.

El dia 30 va haver-hi la sortida general dels alumnes i professors de secundària: 4 cases de colònies més el Canal Olímpic van ser els destins on es van desenvolupar les activitats. El temps ens va acompanyar, i va resultar memorable. Aquí, un petit record de les activitats de 2n i 3r ESO: (les fotos són de Núria Ramírez i Gemma Vidal)

FOTOS SORTIDA GENERAL-30 set

I com és habitual, també amb el curs comencen les experiències innovadores. En aquestes fotos veureu la Montse Tejedor experimentant amb els alumnes de 2n ESO E algunes propietats del so. Al Vilumara també experimentem noves maneres de entendre el món.

EXPERIMENTANT EL SO A LA CLASSE DE MÚSICA