Reconeixement als millors a les PAU-2021 (i tres són del Can Vilumara)

I un detall més: la millor nota de tot l’Hospitalet ha estat la de la nostra alumna Helena Tejero, amb un 9,7. És el reconeixement a una feina ben realitzada des dels primers cursos fins al 2n Batxillerat. Brillant ha estat també la nota dels alumnes Mario Cid i Jaume Salvadó. Tots tres han aconseguit que l’Institut Can Vilumara sigui el 2n de la ciutat en nombre d’excel·lents, només amb el Joan XXIII per sobre, amb 5 alumnes amb excel·lents.

Foto: Griselda Santos

La notícia va ser retransmesa per L’Hdigital i TotHospitalet.cat. El primer deia aquestes paraules per explicar l’acte, que va estar presidit per l’alcaldessa, Núria Marín:

Reconeixement al talent dels alumnes amb excel·lent a la selectivitat

Una alumna del Vilumara, la millor nota amb un 9’7

Són 27 els estudiants hospitalencs que han obtingut notes iguals o superiors a 9 a la convocatòria de les Proves d’Accés a la Universitat del passat mes de juny. Tots ells han rebut un reconeixement per part de l’Ajuntament en un acte celebrat a l’Auditori Barradas. A més, altres exalumnes de la ciutat amb excel·lents notes de selectivitat en cursos anteriors han mantingut una trobada telemàtica amb l’alcaldessa per compartir les seves trajectòries acadèmiques i vitals.

Foto: Griselda Santos

Aquest curs, els estudiants que al juny van aconseguir una nota excel·lent en la convocatòria de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) són 14 noies i 13 nois. Els centres educatius amb millors notes són: el Centre d’Estudis Joan XXIII, de Bellvitge, amb cinc alumnes per sobre del 9, i l’Institut Vilumara, del Centre, amb tres alumnes.

L’acte celebrat al Barradas ha servit per reconèixer l’esforç d’aquests joves durant un curs especialment difícil a causa dels condicionants marcats per la pandèmia. “Com a alcaldessa de L’Hospitalet, ciutat amb un fort compromís amb l’educació, em sento molt orgullosa de tenir 27 estudiants com vosaltres, joves preuniversitaris de gran talent i amb moltes capacitats. Les vostres notes són el resultat, amb l’ajut dels vostres professors i de les vostres famílies, del vostre esforç i sacrifici, però aquest triomf és vostre. És el reconeixement a la feina ben feta”, els ha comentat.

En representació dels estudiants, han intervingut Elena Tejero, de l’Institut Vilumara que, amb un 9,7 ha obtingut la millor nota dels 27, i Marina Torres, en representació del Joan XXIII.

I el vídeo el podeu veure clicant AQUÍ (i amb intervenció de la nostra alumna Helena Tejero)