Portes obertes per a la ESO-Vine a conéixer l’institut!

Què hi espereu? Veniu a conèixer-nos! La Griselda Santos, directora de l’Institut Can Vilumara, us convida a entrar i veure de més a prop l’institut.
Perquè heu de saber que dins d’aquestes portes hi ha un món ple d’activitat i experiències educatives que us sorprendran.
Som-hi, les portes estan obertes!

Vols conèixer més aspectes del Can Vilumara? N’hi ha d’alguns ben interessants!

Global Scholars:

Es tracta d’una matèria optativa que permet els alumnes contactar amb altres centres d’arreu del món i fins i tot amb científics que treballen en laboratoris de diverses universitats. Els alumnes fan videoconferència en anglès, i xarren al llarg d’una hora al voltant del tema científic.

Aquí, l’enllaç als vídeos de Taipei (Taiwan), amb un institut de secundària: https://flipgrid.com/b95608e2
I aquí, fotos d’algunes experiències de videoconferència:

Atenció a la Diversitat, explicada: