Participem al 2n Campionat Nexcube

L’alumnat de 1r a 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat de participar en el 2n Campionat Interescolar de Nexcube i ha demostrat que té grans habilitats per resoldre cubs i treballar en equip.

El curs passat vam introduir els cubs de Rubik als patis de l’institut i van tenir una bona acollida. Enguany hem tingut l’oportunitat de presentar-nos per primera vegada al concurs organitzat per Goliath Games i el balanç és molt positiu. No només pels resultats, alguns alumnes han arribat a resoldre 25 cubs en 5 minuts, sinó també perquè han après treballant en equip.

Si vols aprendre a resoldre’ls, recorda que tens cubs al teu abast (pregunta al Departament de Matemàtiques) i companys i companyes disposats a ensenyar-te’n!

Vídeo grup 1

Vídeo grup 2