I Jornada FP Dual a l’Institut

El passat 21 de juny va tenir lloc la PRIMERA JORNADA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL a l’institut Can Vilumara desprès de varis cursos de trajectòria d’aquesta modalitat de formació.

La jornada “APOSTA PER L’FPDUAL” es va realitzar amb l’objectiu de crear un espai de diàleg des de tots els agents implicats, per enfortir vincles i crear sinèrgies.

Vàrem parlar dels projectes realitzats amb les entitats col·laboradores amb el nostre centre i l’alumnat dual. Ha estat un plaer sentir les diferents veus i punts de vista d’una experiència vital, educativa i professional ben valorada per totes les parts, explicant-nos com es van superar les dificultats treballant en equip.

De forma informal, en un espai de coworking totes les protagonistes que fan possible l’FPDual: alumnes, empresàries i tutores d’empresa, hem compartit vivències, neguits i propostes de futur. Les responsables de l’institut, la representat de l’Ajuntament de l’Hospitalet i les entitats convidades vam participar del lliurament de diplomes de graduació de l’alumnat dels cursos anteriors, acte que no s’havia portat a terme per la pandèmia.

Us passem un seguit de fotografies de l’acte: