Gestió llista d’espera Cicles formatius grau mitjà i superior – Acte públic 26/07/22

La gestió de la llista d’espera del procés de preinscripció als cicles de formació professional de grau mitjà, i de grau superior, del curs 2022-2023, tant del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització com del procés per a la resta de l’alumnat, es farà en un acte públic únic.

Data: Dimarts 26 de juliol de 2022

Lloc: Secretaria Institut Can Vilumara

Hora:

• CFGM Atenció a persones en situació de dependència: 9h
  • CFGS Educació Infantil: 10h
  • CFGS Integració Social: 11h
  • CFGS Animació Sociocultural i Turística: 12h
  • CFGS Promoció d’Igualtat de Gènere: 12h

El dia 25 de juliol farem públic el nombre de vacants resultants després de la matrícula, que s’oferiran a l’alumnat en llista d’espera per cada cicle i torn.

La gestió es farà de la manera següent:

1. En primer lloc, les vacants resultants després de la matrícula s’oferiran i ocuparan pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització.
  2. Un cop acabada aquesta llista, i si encara resten vacants, s’oferiran i ocuparan pels alumnes del procés per a la resta de l’alumnat.
  3. Si, un cop gestionades ambdues llistes, encara restessin vacants, aquestes s’oferiran a la segona fase d’admissió al setembre.

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació.

La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. Es prega la màxima puntualitat, ja que el fet d’arribar tard pot implicar la pèrdua de la plaça si ja ha estat assignada a una altra persona de la llista d’espera que ha arribat puntual tot i estar en en un lloc posterior.

La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació, en el mateix acte es donaran les corresponents indicacions per fer-ho.