De passejada per l’antiga (però molt antiga) Barcino

Els alumnes de Grec, Llatí i Literatura univesal de primer de batxillerat han realitzat un recorregut per Barcelona per descobrir l’herència clàssica de la ciutat. Han visitat el Teatre Grec de Montjuïc, han trobat imatges dels déus en els edificis i les places de la ciutat, i han passejat per la Barcino romana.

“Ha estat una experiència molt bona veure en directe allò que havíem vist a les fotos”, comenten alguns alumnes. “Ens hem divertit i hem après moltes coses”, diuen uns altres. “Aquesta sortida ens ha obert els ulls per veure la ciutat d’una altra manera”.