A la Lliga de Debat de la Xarxa Vives, per 2n any

Una lliga de debat, com sona, per mostrar que no només es practica la memòria sinó que també la intel.ligència sap adaptar-se a situacions i arguments complexes. Si calia un banc de proves per als nostres alumnes, l’hem tingut a la Lliga de Debat de la Xarxa Vives. Aquest any, a la Universitat Abat Oliba de BCN.

Durant un parell de mesos un grup d’alumnes de 4t. i 1r. Batx. han estat entrenant i aprofundint en el tema de les fronteres arreu del món. Han hagut d’aprendre interpretació per fer un speach com cal, estudiar la manera de presentar una tesi, observar el contrari per poder refutar i fer una conclusió sobre la marxa. La intel.ligència a la intempèrie, podríem dir, i han sortit vius.

Agraïm l’esforç en l’organització de la part de la Universitat Abat Oliba, que ha estat un gran espai de trobada, i especialment a na Olga Morelli per la seva tasca de comunicació i coordinació. No oblidem tampoc els professors i tutors que heu suportat els canvis i les peticions per assajar durant l’horari escolar, i l’equip directiu, que sempre ha estat per facilitar la tasca que comporta una participació en una Lliga de Debat.

El millor -cal no oblidar-ho- sempre són els alumnes: Abde Salam Kouah, Irene Blanco, Albert Molina i en Matthew Ayete, de 1r. Bat. A, i la Helena Tejero, de 4t. ESO A. han fet una gran participació. L’any vinent han de superar el seu sostre de vidre i acabar de donar el màxim.

Orgull de centre, orgull de profe.