El Nadal a Sabadell

L’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida de Nadal a Sabadell el 21 de desembre
Va conèixer l’arquitectura modernista i les seves característiques observant-les en edificis representatius com: l’Espai Cultural 1859 la Fundació Caixa Sabadell, l’Escola Sagrada Família, el Despatx Lluch, o l’Hotel Suís.
L’interior d’una… Llegeix més»

II Professionals Bitàcola

Un any més hem celebrat les Jornades Professionals Bitàcola, un espai d’interacció entre l’alumnat de 4t d’ESO i diverses persones del món professional. Aquests professionals ben diversos (informàtics, bombers, infermers, fusters, metges, psicòlegs, mediadors,…) voluntàriament ens han cedit el seu temps i expertesa per conversar… Llegeix més»

Barceloneta Secrets a 2n d’ESO!

El passat 21 de desembre tot l’alumnat de 2n d’ESO va gaudir d’una sortida a Barcelona per visitar diferents racons. En primer lloc, vam gaudir al parc de la Ciutadella i posteriorment, cada grup-classe va marxar a una parada diferent per tal de fer la… Llegeix més»

Mostra 1r Trimestre: un èxit!

Aquest dilluns 20 de desembre hem portat a terme la Mostra del primer trimestre per a les famílies de l’alumnat Bitàcola. Estem molt contents i contentes d’haver pogut viure una Mostra presencial! L’Espai Creatiu “Joves Volcànics” i l’àmbit Musical hem pogut compartir el treball fet… Llegeix més»

Patis CoEducActius

Finalitza el primer trimestre dels Patis CoEducActius del curs actual!l
El projecte de patis busca oferir espais a l’alumnat per tal que durant el temps d’esbarjo cadascú pugui trobar el seu lloc.
Aquest any l’oferta s’ha ampliat!

L’alumnat pot fer activitats esportives al pavelló en dies alterns,… Llegeix més»

Què és la música sense música?

Al llarg d’aquest primer trimestre, l’alumnat de 3r d’ESO ha treballat en dos projectes en paral·lel; el primer, dedicat a la història de la música. A partir del moviment BLM (Black Lives Matter), hem descobert el poder de la música, tant en la seva influència… Llegeix més»

SLAM POETRY

Durante este tercer trimestre, los alumnos de tercero de la ESO hemos trabajado en la lectura y reinterpretación de algunas de las grandes obras de la literatura española: El Lazarillo de Tormes, Don Quijote de la Mancha, Fuenteovejuna, La Regenta… son algunos de los textos… Llegeix més»

2n inventa un ball per clausurar el #Bitàcolaesmou

L’alumnat de 4t ESO ens ha encarregat dissenyar el ball per clausurar el #Bitàcolaesmou.
A classe hem treballat la dimensió d’expressió i comunicació corporal i a banda de construir ritmes amb el cos i expressar-nos a través del llenguatge no verbal, en grups de cinc persones… Llegeix més»