PORTADA

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT PER AL CURS 2021/22

Si vols consultar TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT 2021/22 A L’INSTITUTTORRENT DELS ALOUS (Calendari preinscripció, publicacions de llistes, etc…) – CLICA AQUÍ

INFORMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESO PER AL CURS 2021/22

Si vols consultar TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESO 2021/22 A L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS (CITA PRÈVIA PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA, Calendari preinscripció, publicacions de llistes, etc…) – CLICA AQUÍ

CALENDARI DE RECUPERACIONS ESO I BATXILLERAT – Juny 2021

Clica aquí per conèixer el calendari de recuperacions de final ordinària i extraordinària de l’ESO, final ordinària de 1r Batxillerat i final extraordinària de 2n Batxillerat.

TEATRE A 1r DE BATXILLERAT

Els alumnes de 1r de Batxillerat han anat a veure l’obra de teatre Sería una pena que se marchitaran las plantas, d’Ivor Martinic. L’obra ha estat representada a la sala La Nau de Rubí, amb un format alternatiu que permet assistir a un espectacle de teatre diferent i innovador, i que ha gaudit de totes les mesures de seguretat contra la covid…respectant les bombolles dels dos grups-classe.

L’obra de teatre, que tracta sobre les percepcions que es poden tenir sobre un mateix fet: la ruptura d’una relació sentimental; ha calat entre l’alumnat, el qual ha empatitzat amb els actors, que tenien molt a prop. Els records, les perspectives, la importància que es dona a diferents aspectes d’una relació, el fet que una mateixa circumstància es visqui de maneres molt diferents,…ha fet reflexionar els joves sobre els intents d’expressar-nos verbalment per fer-nos entendre de manera adequada, i sobre la importància de crear una història que puguem explicar i que puguem assumir emocionalment.

NOVETATS VIATGE 4t ESO- Actualització 17/6/2021 15:50h

HORA PREVISTA D’ARRIBADA DELS ALUMNES: 16:45-17:00h.
Avui, últim dia del viatge, s’ha hagut de modificar les activitats previstes donades les inclemències metereològiques, amb previsió de pluja i mala mar. Les activitats aquàtiques han quedat cancel·lades i s’han substituït per activitats indoor. L’alumnat ha anat a un… Llegeix més»

GEOMETRIA EN VOLUM

L’alumnat de 2n d’ESO hem construït un cos geomètric, l’hem decorat i l’hem investigat. Hem calculat l’àrea de les cares, el nombre de vèrtex i arestes i el volum. Un cop finalitzada l’activitat l’hem retallat, l’hem muntat i enganxat. Alguns han quedat bastant originals.

AL PROJECTE STEAM CONSTRUIM UN COET

Sota el projecte STEAM de 4t d’ESO “Going to Mars”, amb l’alumnat de Tecnologia hem construït un coet propulsat per un mecanisme pneumàtic, de manera que hem aprés les lleis de la pneumàtica d’una manera molt vivencial.

Vàrem culminar el projecte fent una sessió de llançaments al pati del centre en la qual ens vam emocionar molt. Alguns coets s’enlairaven més enllà de les nostres expectatives i d’altres no es van enlairar, però lluny de viure-ho com un fracàs, vam analitzar què va fallar i com ho resoldríem, de fet, alguns casos es van poder resoldre en aquell moment.

Gràcies a tots els alumnes per una experiència tan enriquidora!

Ana Trillo

ENTREVISTA AMB LA TÀNIA BARRIENTOS

El passat mes d’abril una de les nostres alumnes del batxillerat científic, la Tània Barrientos, va convertir-se en la guanyadora del certamen literari organitzat pel club de lectura rubinenc Veus de dona. En aquest entrevista li farem algunes preguntes sobre la seva trajectòria com… Llegeix més»

SANT JORDI 2021

Dintre de la Setmana Cultural celebrada del 19 al 23 d’abril, el dia 23 d’abril el nostre centre va tenir una organització especial per celebrar el Sant Jordi. A l’ESO, les classes habituals es van substituir per tallers de diferents tipologies. De 1r a 3r d’ESO vam dedicar 3 hores al taller de “Contes a l’esprint”, un taller d’escriptura creativa en diferents passos que va engrescar l’alumnat. Per seguir desenvolupant la capacitat creativa i de concentració del nostre alumnat es van fer dos tallers més: un de llengua anglesa (poesia, anàlisi de cançons i Shamrock Wishes) i l’altre de visual i plàstica (punt de llibre, roses, polseres i flors). A 4t d’ESO es va fer un Bingo Matemàtic, i un taller de Google My Maps i creació d’un Audioconte per a la gent gran dins del projecte Avancem. El dia va acabar amb les votacions de la final del I Gran Slam Poètic del centre on l’Allison R. de 3r d’ESO i el David A. de 4t d’ESO es van batre en un duel lingüístic apassionant que va donar com a guanyadora l’Allison per votació de l’alumnat. Tot seguit es va fer el lliurament dels premis literaris i de fotografia matemàtica i es va presentar un vídeo on el professorat felicitava el Sant Jordi i animava a mantenir l’hàbit lector.