Comiat de l’alumnat de 2n de batxillerat

Divendres 26 de maig vam celebrar el comiat de l’alumnat de 2n de batxillerat. Algunes des de fa 2 anys però la majoria des de fa 6 anys que estan compartint el seu dia a dia entre elles i amb el professorat i el centre.

Després d’un any molt dur (segon de batxillerat sempre ho és!) es mereixen aquest reconeixement per part de la comunitat educativa.

Sense dubte ha estat un autèntic plaer tenir-vos entre nosaltres i haver pogut gaudir de la vostra companyia.

En un acte on l’alumnat era el protagonista les famílies van poder gaudir de l’acte on comptàvem també amb la presència de força professorat.

Parlaments de les tutories i de la direcció del centre i… també de l’alumnat. Més formal o més emotiu els discursos van ser sincers i van reflectir l’estima que després de tant de temps es construeix.

Però això és només un punt i seguit. Seguireu les vostres vides acadèmiques, laborals i personals i estem segurs que us anirà molt bé. I la nostre il·lusió serà que algun dia ens passeu a visitar i ens ho expliqueu.

Que tingueu molt bona sort i una molt bona vida!

#orgulldalumnes