Premis extraordinaris de l’FP

El passat 4 d’abril l’alumna Jessica Rus Noguera va recollir el premi extraordinari de l’FP pel cicle formatiu de grau mitjà de la família de l’activitat física i de l’esport. La Jessica va cursar a l’institut de l’esport de Barcelona el cicle mitjà de GUIAMNLL, i actualment està cursant el cicle superior d’EAS.

I l’alumna Patricia Godoy Reyes va recollir el premi extraordinari pel cicle formatiu de grau superior de la família de l’activitat física i de l’esport, va cursar també al nostre institut el cicle superior de CF.

Alumnes de l’IEB que són premiades com les millors de tot Catalunya dels graus mitjans i superiors de la família de l’activitat física i de l’esport!

l’IEB ha estat reconegut amb aquests premis com a centre referent del nostre àmbit professional!

Felicitem a les dues alumnes premiades 👏🏼👏🏼👏🏼 i animem a la resta d’alumnes a seguir treballant! 💪🏽