Novetats en època de confinament

En aquests dies de confinament, en els que ens hem de quedar a casa, volem estar al vostre costat més que mai. Per aquest motiu estem portat al web molts dels recursos que en condicions normals utilitzaríem a l’aula, perquè creiem que podem servir donar una mica de tranquilitat.

En aquesta pàgina anirem actualitzant els diferents recursos habilitats al web:

• ORIENTACIÓ, recull d’una sèrie de documents que poden ser útils per ajudar a les famílies dels alumnes de 4t d’ESO.
  • Suport DIE a les famílies, recull d’una sèrie de documents que poden ser útils a les famílies per aquesta situació de confinament.

A més us recordem que els nostres alumnes tenen habilitat un curs especial al moodle, on els professors de les diferents matèries els deixem activitats per a treballar durant aquests dies:  Moodle/Tancament de centre: propostes de feines (s’han d’identificar amb l’usuari de sempre)