Viatge pel Sistema Solar en 3D

Els passats 27 octubre i 4 de novembre el Seminari de CC. Naturals va organitzat l’activitat didàctica “Viatge pel Sistema Solar en 3D” pels alumnes de 1r d’ESO amb l’objectiu d’aprofundir en l’origen i l’evolució del Sistema Solar i en els diferents planetes i satèl·lits que el componen.

El Sr. Joan Pujol de l’empresa Univers Quark va impartir una xerrada per cada grup dins del nostre l’institut en la que els alumnes van observar imatges en 3D gràcies a unes ulleres especials que es van poder quedar després de l’activitat.