Circular a les famílies

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, desitjar que a casa tots estigueu bé, així com els vostres éssers estimats.

Com ja us vam informar el passat 5 d’abril, seguint les instruccions de la Secretaria de Polítiques Educatives, des d’ahir, 14 d’abril es va iniciar la 3a Avaluació en període de confinament i serà qualificadora. És important que, en la mesura possible, el/la vostre/a fill/a realitzi les tasques encomanades cada setmana.

Tenim habilitat un entorn on tant l’alumne/a com el seu tutor pot fer un seguiment setmanal de les tasques encomanades i realitzades, tot atenent a l’atenció personalitzada que requereix, més que mai, la situació actual.

Durant aquest trimestre el vostre fill/a tindrà accés a dos cursos moodle dins de la categoria “3a Avaluació – Planificació setmanal”:

– “curs” 3a Avaluació

– Tutoria “curs” 3a Avaluació.

En el primer, cada setmana, rebrà el detall de les tasques que ha de realitzar durant la setmana de un bloc de matèries. Les matèries que cursa el vostre fill/a han quedat dividides en dos blocs que es treballaran en setmanes alternes.

En el segon curs, haurà d’enviar cada setmana un escrit al seu tutor/a explicant les tasques que ha realitzat durant la setmana, per tal que el tutor pugui fer el seu seguiment, i es pugui atendre a les particularitats de cada alumne/a.

Aprofitem, a més, per tornar a informar-vos que al nostre web hem creat un espai amb orientacions que us poden ser útils en aquest període https://agora.xtec.cat/iesvplantada/suport-die-a-les-families/.

Rebeu una cordial salutació

Equip directiu