Participació al concurs The Fonix

El dissabte passat els alumnes del Vicenç Plantada que van superar la fase local de The Fonix van participar amb molt d’entusiasme a la fase territorial del concurs a l’edifici de I’INEFC a Montjuïc. Els alumnes participants de l’ ESO van ser la Inés Fernández de 1r, la  María Peinado de 2n, la Marta Abril de 3r i la Miriam Navarro de 4t. Van gaudir moltíssim de l’experiència. Ara només podem dir “keep firgers crossed” i esperar els resultats.

També van participar a la fase terrotorial les nostres alumnes de Batxilletat Berta Férnandez i Desirée Gómez. Els va semblar una experiència molt emocionant i, a més a més, s’ho van passar d’allò més bé. Al Vicenç Plantada estem molt orgullosos dels nostres alumnes.