Educació Secundària Obligatòria (ESO) 24-25

PREINSCRIPCIÓ ESO

La preinscripció de l’alumnat d’ESO pel curs 2024-2025 es farà del 8 al 20 de març de 2024. Llegiu amb atenció l’apartat INDICACIONS PER FER LES PREINSCRIPCIONS

Una vegada publicada la llista d’admesos (10 de juny de 2024), l’alumnat admès rebrà un correu electrònic amb la documentació i instruccions per fer la matrícula, al correu que vau facilitar a la sol·licitud de preinscripció.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2024-2025

• Difusió de l’oferta inicial: 5 de març de 2024. Cliqueu AQUÍ.
  • Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març de 2024 Accés preinscripció ESO gencat (És molt important respectar-ne les dates, perquè a l’hora d’obtenir una plaça en un centre, les sol·licituds que es presenten fora de termini van darrere de totes les sol·licituds que s’hagin presentat dins de termini).
  • Publicació de les llistes provisionals i període de reclamacions
    • Publicació de les llistes provisionals amb la puntuació provisional: 17 d’abril de 2024
      • Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional
    • Presentació de reclamacions (en cas que es detecti alguna errada en les dades o no s’estigui d’acord amb la puntuació assignada): del 17 al 22 d’abril de 2023
    • Publicació de les llistes, un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024
  • Sorteig públic i publicació de llistes
    • Sorteig públic: 30 d’abril a les 11 hores, als serveis centrals del Departament d’Educació
    • Publicació de la llista ordenada de sol·licituds: 2 de maig de 2024
    • Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat.
    • Publicació de la llista d’alumnes admesos en cada centre i de la llista d’espera: 10 de juny de 2024

• Per a l’ESO la matrícula serà  del 18 al 26 de juny de 2024

PUNTS DE SUPORT PER A LA PREINSCRIPCIÓ 23-24

Durant el període de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria per al curs 2023-2024 (del dia 6 al 20 de març, matins i tardes) l’ajuntament reforçarà el suport a les famílies a:

• AL PUNT DE SUPORT PER  A LA PREINSCRIPCIÓ a l’Ateneu d’Entitats Pablo Picasso (Passatge de Sant Ramon, 2). Cal demanar cita prèvia:  per WhatsApp al 670051661 o trucant al 936 591 456
  • Secretaria Torre Roja cita prèvia a través d’un correu electrònic a preinscripcio_matricula@torreroja.cat (atenció en horari de secretaria de l’Institut)

També us informem que des de fa pocs dies l’ajuntament, en el marc del Programa Treball i Formació (Plans d’Ocupació),  compta amb un treballador de nacionalitat ucraïnesa amb domini perfecte del castellà. En cas que necessitéssiu suport per comunicar-vos amb alguna família d’aquesta nacionalitat ens ho podeu fer saber (per correu electrònic a: pserventa@viladecans.cat) i miraríem de coordinar la seva actuació.

COM EMPLENAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR   Com emplenar la sol·licitud de preinscripció escolar (2023-2024)

COM POTS DIGITALITZAR ELS DOCUMENTS EN LÍNIA? Saps com digitalitzar documents per als tràmits en línia (2023)

COM PODEU OBTENIR L’idCAT Mòbil CERTIFICAT? IdCAT Mòbil. gencat.cat

Més informació al web del Departament d’Educació