Batxillerat

• Oferta inicial de places
  • Llista d’alumnat assignat al centre
  • Llista d’espera
  • Oferta definitiva de places
  • Llista ordenada definitiva
  • Barem Batxillerat resoltes les reclamacions
  • Barem provisional Batxillerat

La preinscripció de l’alumnat de batxillerat per al curs 2021-2022 es farà de l’11 al 17 de maig de 2021.

La preinscripció dels alumnes als estudis de batxillerat té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis de la preinscripció, caldrà que tinguis en compte alguns aspectes:

• El procés de preinscripció escolar s’inicia a finals d’abril i acaba a mitjans de juliol amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

Llegiu amb atenció l’apartat INDICACIONS PER FER LES PREINSCRIPCIONS.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DE BATXILLERAT 2021-2022

PREINSCRIPCIÓ

7 de maig de 2021: oferta inicial de places

De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds

18 de maig de 2021: últim dia de presentació de documentació

8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions

18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds empatades

23 de juny de 2021: llista ordenada

7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars

9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

MATRíCULA

Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària

Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculació extraordinària (Període per als alumnes pendents de l’avaluació de setembre.)

PREINSCRIU-TE

Ha arribat el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció. Aquest any el procés és completament telemàtic a través d’aquest web. És molt important, doncs, que entenguis bé alguns aspectes fonamentals: el termini de presentació de les sol·licituds, què necessites per fer-ho i quin és el procediment que has de seguir.  T’ajudem a fer-ho, pas a pas. Llegeix amb atenció.

Fes la sol·licitud de preinscripció

Prepara la documentació necessària

Presentar la sol·licitud a qualsevol modalitat del batxillerat

Com pots digitalitzar els documents en línia?

Com podeu obtenir l’IDcat Certificat?

Si necessiteu recolçament per omplir el formulari de preinscripció podeu demanar cita prèvia en aquest ENLLAÇ i tindreu un ordinador disponible a l’institut per fer la gestió amb ajuda.

Més informació al web del Departament d’Educació