Batxillerat 24-25

• Oferta inicial de places (16 abril 2024)
  • Llistes provisionals amb la puntuació provisional
  • Publicació de les llistes, un cop resoltes les reclamacions
  • Oferta definitiva de places (20 de juny 2023)
  • Llista ordenada de sol·licituds
  • Llista d’alumnat assignat al centre
  • Llista d’espera

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

La preinscripció de l’alumnat de Batxillerat pel curs 2023-2024 es farà del 18 al 25 d’abril de 2024.

L’alumnat d’altres centres que vulgui preinscriure’s al nostre centre ha de tramitar la petició via gencat:

Una vegada publicada la llista d’admesos (20 juny 2024), l’alumnat admès rebrà un correu electrònic amb la documentació i instruccions per fer la matrícula, al correu que vau facilitar a la sol·licitud de preinscripció.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 2024-2025

• Difusió de l’oferta inicial: 16 d’abril de 2024.
  • Batxillerat: del 18 al 25 d’abril de 2024 Accés preinscripció BATXILLERAT gencat (És molt important respectar-ne les dates, perquè a l’hora d’obtenir una plaça en un centre, les sol·licituds que es presenten fora de termini van darrere de totes les sol·licituds que s’hagin presentat dins de termini).
  • Publicació de les llistes provisionals i període de reclamacions
    • Publicació de les llistes provisionals amb la puntuació provisional: 17 de maig de 2024
    • Presentació de reclamacions (en cas que es detecti alguna errada en les dades o no s’estigui d’acord amb la puntuació assignada): del 17 al 23 de maig de 2024
    • Publicació de les llistes, un cop resoltes les reclamacions: 29 de maig de 2024.
  • Sorteig públic i publicació de llistes
    • Sorteig públic: 29 de maig a les 11 hores, als serveis centrals del Departament d’Educació
    • Publicació de la llista ordenada de sol·licituds: 3 de juny de 2024.
    • Publicació de la llista d’alumnes admesos en cada centre i de la llista d’espera: 20 de juny de 2024.

MATRÍCULA

• Per a BATXILLERAT la matrícula serà  del 21 de juny l’1 de juliol de 2024.

PUNTS DE SUPORT PER A LA PREINSCRIPCIÓ 24-25

Durant el període de preinscripció per al batxillerat per al curs 2024-2025 (del dia 18 al 25 de maig, matins i tardes) l’institut reforçarà el suport a les famílies a:

• Secretaria Torre Roja cita prèvia a través d’un enllaç que es publicarà al web, per telèfon al 936373700 o per correu electrònic a preinscripcio_matricula@torreroja.cat (atenció en horari de secretaria de l’Institut).

També us informem que des de fa pocs dies l’ajuntament, en el marc del Programa Treball i Formació (Plans d’Ocupació),  compta amb un treballador de nacionalitat ucraïnesa amb domini perfecte del castellà. En cas que necessitéssiu suport per comunicar-vos amb alguna família d’aquesta nacionalitat ens ho podeu fer saber (per correu electrònic a: pserventa@viladecans.cat i miraríem de coordinar la seva actuació.

COM EMPLENAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

Com emplenar la sol·licitud de preinscripció escolar (2023-2024)

COM POTS DIGITALITZAR ELS DOCUMENTS EN LÍNIA?

Saps com digitalitzar documents per als tràmits en línia (2023)

COM PODEU OBTENIR L’idCAT Mòbil CERTIFICAT?

IdCAT Mòbil. gencat.cat

Més informació al web del Departament d’Educació