Batxillerat

El batxillerat és una etapa no obligatòria, en la qual l’objectiu és proporcionar la formació, la maduresa intel·lectual i humana, els coneixements i les destreses que permetin progressar als nostres alumnes en el seu desenvolupament personal, intel·lectual i social per incorporar-se a l’educació superior i a la vida activa.

Cursar el batxillerat dona l’oportunitat d’accedir als ensenyaments universitaris (graus) superant les PAU (Proves d’Accés a la Universitat) i, també, d’accedir directament als cicles formatius de grau superior.

Les modalitats del batxillerat tenen com a finalitat proporcionar una formació de caràcter específic que orienti en l’àmbit de coneixement escollit, desenvolupi les competències que hi tenen més relació, prepari per a una varietat d’estudis posteriors i afavoreixi la inserció en un camp laboral determinat.

El batxillerat consta de:

Tria el teu itinerari:

1r curs:

2n curs:

En el nostre centre podràs cursar matèries específiques

Tutories

Guiem els nostres alumnes cap a la pròxima etapa, universitària o en Cicles Formatius Superiors, tot explicant les opcions que existeixen, les que millor encaixen en el seu perfil.

Es realitzen hores lectives de tutories, on es facilita  informació genèrica referent al món universitari, i personalitzades, on es donen guies concretes en cada cas. Atenció individualitzada del tutor, coordinador de nivell i/o cotutora.

Treball de Recerca

Recomanem que els nostres alumnes facin el seu TR relacionat amb la branca de coneixement que els interessi per corroborar les seves motivacions, competències i interès pel tema triat.

Jornades per donar visibilitat als millors treballs de recerca del nostre centre. Participació en el Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Llobregat.

Raons per aprendre amb nosaltres

• Seguiment acadèmic continuat amb informes de preavaluació, avaluacions, recuperacions i proves extraordinàries. Tutor i cotutor per nivell.
  • Visites a empreses de l’àmbit científic-tecnològic, Central Nuclear de Vandellós II, pràctiques en laboratoris de l’UB.
  • Visites a espais de la memòria. Turisme per conèixer el passat per reflexionar sobre el futur: ruta de l’exili i la Batalla de l’Ebre.
  • Viatge de fi d’etapa a una capital europea.

Us hi esperem!