Cafè-Tertúlia desembre 2018

Families, al cafè-tertúlia del mes de desembre farem una segona part del que vem fer al novembre. Encara que no poguéssiu venir al primer, us podeu apuntar a aquest segon.

DATA: 12 de desembre

HORARI: 15:30 A 16:30
LLOC: BIBLIOTECA DE L’INSTITUT.

TEMA: ADOLESCÈNCIA, AMOR I LÍMITS

Us recordem que… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Benvolguts/des,
La direcció del centre vol agrair la participació en l’elecció dels vostres respresentants. Volem destacar l’exercici de responsabilitat i altruisme de l’alumnat,famílies, professorat i PAS/PAE que heu format part de les taules electorals.
També, volem donar les gràcies a tots aquells que heu presentat la vostra… Llegeix més»

Gala Inaugural “TALENT A LES AULES”

Talent a les aules és un programa per a animar  als joves  a descobrir el seu talent i utilitzar-lo per a tirar endavant l’autoocupació laboral. Es tracta d’un concurs per a l’alumnat de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior en què,… Llegeix més»