Grup estable de convivència confinat: 1rA ESO

Benvolguts/des,
La direcció de l’Institut informa que degut a un alumne positiu en la PCR per covid-19, el grup estable de convivència al que pertany, 1rA de l’ESO  queda confinat. A partir de dilluns 30/11 el grup comença les classes virtuals.
La tornada a l’aula del grup al centre serà… Llegeix més»

Taller de cuina curs 20/21

Setmana 23/11/20
Aquesta setmana hem practicat la massa brisa. L’hem aprofitat per fer una tarta de fruita i una quiche al nostre estil.
Fotografies.

Setmana 16/11/20
Aquesta setmana hem preparat empanadilles de tonyina. Mmmm…
Setmana 9/11/20
Aquesta setmana hem volgut tastar unes postres típiques italianes: el tiramisú.
Setmana 2/11/20
Aquesta setmana els… Llegeix més»

Trobada On Board

Fa uns dies els alumnes de 1r de batxillerat en Joan Berenguer, la Dina Hallal, l’Èlia Martín, l’Àlex Matilla i la Lídia Olivares van participar al projecte On Board.
Diferents països europeus intenten millorar l’ensenyament compartint experiències i aprenent uns dels altres. Normalment la trobada es… Llegeix més»

Eriçó al Torre Roja

Aquest passat 17 de novembre la classe de 4t D ESO s’ha trobat, fent serveis a la comunitat, una espècie poc comú de veure. Inicialment pensàvem que era una pilota gastada pel temps pel color terra tan peculiar que tenia. Després varem poder comprovar que… Llegeix més»

Dia mundial de la filosofia 2020

Avui dia 19 de novembre del 2020 se celebra el Dia mundial de la filosofia 2020.
Els filòsofs i les filòsofes de 1r de Batxillerat, com els presocràtics, reflexionen sobre l’arjé o el principi de la realitat, junt amb els seus professors, el Pau López, el… Llegeix més»

Grup estable de convivència confinat: 2nB ESO

Benvolguts/des,
La direcció de l’Institut informa que degut a un alumne positiu en la PCR per covid-19, el grup estable de convivència al que pertany, 2nB de l’ESO  queda confinat. A partir de demà divendres dia 20 el grup comença les classes virtuals.
La tornada a l’aula del grup al… Llegeix més»

Informació per la POSTOBLIGATÒRIA: Híbrid setmanes alternes

Benvolguts/des famílies i alumnes,

per la postobligatòria aplicarem el model educatiu híbrid de setmanes alternes tant a cicles com a Batxillerat. Així doncs:

Els 6 grups de Batxillerat faran la seva setmana presencial del 9 al 13 de novembre. La següent telemàtica.

Els grups de matí i tarda de cicles faran la setmana presencial del 16 al 20 de novembre. La següent telemàtica.

Moltes gràcies,