Cuina Taller per Àmbits curs 19/20

Hem gaudit d’uns “burritos” al nostre estil.
Fotos.
Anteriors:
Els cuiners han treballat molt i s’han organitzat molt bé al taller per elaborar aquest Tiramisú.
Hem inaugurat la setmana fent unes mandonguilles que estaven boníssimes, segons els cuiners…
Avui tarta tatin de poma. Boníssima!!!
Avui hem fet un taller nadalenc… Llegeix més»

Exposició Transitar 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat l’exposició “Transitar” a Can Xic.
L’exposició té com a finalitat contra l’abandonament escolar, demostrant que el coneixement és important per enriquir la vida. Aquí teniu algunes fotografies.

Lliga de Debat a la UB

El nostre professor de filosofia Luis Franco ha liderat als alumnes escollits per participar a la Lliga de Debat al Paranimf de la Universitat de Barcelona. Els diversos equips d’estudiants de 4t d’ESO i batxillerat de diferents centres han fet una competició d’oratòria debatint sobre… Llegeix més»

Mates a l’esprint Batxillerat 19/20

El 5 de febrer de 2020 s’ha celebrat el concurs telemàtic de “Problemes a l’esprint” per a Batxillerat. El departament de matemàtiques, liderant l’Eloy Cabezas, la Laura Reus i la Isabel Diaz han organitzat un equip d’alumnes “guanyadors”.
Aquí teniu l’equip Torre Roja matemàtic.

Projecte APILO al Torre Roja

A l’institut Torre Roja ens hem volgut sumar al projecte APILO, on tenim la missió de reciclar totes les piles que tenim a casa nostra. Així que animem a tots els que formem part del centre a protegir el medi ambient reciclant les nostres piles.… Llegeix més»