MATRÍCULA CONTINUITAT ALUMNAT DEL CENTRE

Benvolgudes famílies,
A partir de dilluns 21 de juny comença el període de matriculació dels alumnes de l’ESO que volen continuar el curs vinent al nostre centre.
Del 21 al 27 de juny: matriculació dels alumnes d’ESO

INSTRUCCIONS per formalitzar la MATRÍCULA:
1r PAS: CLIQUEU a l’Llegeix més»

Graduació 4t d’ESO Promoció 2017-2021

Benvolguts alumnes i famílies,

aquest divendres 18 de juny els nostres nois i noies de 4t es graduaven en l’ESO.

Molt nerviosos i a la vegada contents i feliços d’haver compartit tantes anècdotes al llarg d’aquests quatre cursos.

Els seus tutors, el Carmelo, l’Eduard, la Maria, la Núria i la Zahida, així com la seva cotutora la Rosa i en els últims mesos l’Aina, els hi van acompanyar amb paraules molt emotives, igual que els hi han acompanyat durant tot el curs.

Tots ells elegantíssims van desfilar per la catifa vermella per recollir el seu diploma, amb els seus familiars d’espectadors, els seus grans admiradors.

I una sorpresa, un ball amb el que ens van deixar bocabadats!!!

A partir d’ara agafaran diferents camins…

FELICITATS ALS NOSTRES GRADUATS EN L’ESO!!

Per veure les fotos cliqueu als següents àlbums (gràcies com sempre a la nostra fotògrafa, la Dolores Toribio):

Graduació 2n BATXILLERAT Promoció 2019-2021

Benvolguts alumnes i famílies,

el passat dijous 17 de juny els nostres alumnes de 2n de Batxillerat van celebrar la seva graduació.

El 2nA del Luis Franco, el 2nB de l’Eduard del Castillo i el 2nC de la Laura Reus, tots molt guapos i guapes van desfilar per la catifa vermella com si d’actors de Holliwood es tractés. I així ho semblaven!!!

Ja sabeu que la previsió de pluja ens va obligar a traslladar la cerimònia a la nostra sala d’actes SUM (amb ventilació i distància de seguretat COVID) i per això els familiars no els van poder acompanyar físicament però sí estaven presents en cadascun d’ells.

Junt amb els seus tutors, el directOR, la coordinadora de Batxillerat i la coordinadora pedagògica i professors de la seva etapa al Torre Roja van gaudir molt de la cerimònia després d’un batxillerat tan dur i atípic per a tots.

ENHORABONA A TOTS EN NOM DE L’INSTITUT

US DESITGEM UN CAMÍ PLE D’ALEGRIES

Per veure les fotos (gràcies a la nostra fotògrafa, la Dolores Toribio) cliqueu als següents àlbums: (En breu penjarem també el vídeo de tota la cerimònia).

GRADUACIÓ 4t d’ESO curs 20-21

Benvolgudes famílies,
Els nostres alumnes de 4t d’ESO es graduen!!!
Demà els donarem les entrades en paper per a familiars, però us volem compartir alguns detalls…”
Quina il·lusió!!!

I edició MercArt Escènica 2n d’ESO

Benvolguts alumnes i famílies,
els alumnes de 2n d’ESO han representat, els microteatres que han creat en el projecte en la I edició del MercArt Escènica de l’institut Torreroja. S’han acomidat del curs 20-21 fent teatre!!!
Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies.