Grup estable de convivència confinat: PFI

Benvolguts/des,
La direcció de l’Institut informa que degut a un alumne positiu en la PCR per covid-19, el grup estable de convivència al que pertany, PFI AUX. PINTURA,  queda confinat a partir d’avui 22/10 fins el 31/10. A partir de demà dia 23 el grup comença… Llegeix més»

Grup estable de convivència confinat: 2n B Batxillerat

Benvolguts/des,

La direcció de l’Institut informa que degut a un alumne positiu en la PCR per covid-19, el grup estable de convivència al que pertany, 2nB Batxillerat queda confinat a partir d’avui 15 d’octubre. A partir de demà dia 16 el grup comença les classes virtuals.

La tornada a l’aula del grup al centre serà el dia 20 d’octubre.

ED de l’Ins Torre Roja

Comunicacio-cas-positiu_2nB Batxillerat.pdf

3a INFORMACIÓ devolucions sortides curs 19/20

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que l’Institut ha recuperat els diners de les següents sortides del curs 19/20:

• Museu d’Història
  • Saló de l’ensenyament

Les famílies poden omplir una sol·licitud de devolució a la consergeria del centre.
No oblideu portar el número IBAN (comença per ES) on voleu rebre la transferència.

Moltes gràcies

La… Llegeix més»