Llibres de text curs 2020-2021

Benvolguts/des alumnes i famílies,

us fem arribar tota la informació necessària pels llibres de text del curs 2020-2021:

LLISTAT LLIBRES ESO

LLISTAT LLIBRES BATXILLERAT

Servei de venda de Llibres de text i material escolar pel curs 2020-21. Cliqueu AQUÍ.

I totes les dades dels diferents serveis que proporciona Iddink:

·         Presentació d’Iddink

·         Com fer una comanda

·         Com tractar i com retornar els ecoBooks

Informació 1r i 2n d’ESO curs 20/21

Benvolgudes famílies i estudiants de 1r (nous) i 2n de l’ESO,

Ens posem en contacte amb tots vosaltres ara que ha finalitzat el curs 19/20 per tal d’informar-vos d’alguns canvis que plantejarem pel curs 20/21.

Per això us adjuntem la carta informativa. Cliqueu AQUÍ per llegir-la. Cliqueu Chromebook C733.

Properament realitzarem una reunió informativa per “meet google” segons el nivell:

2n d’ESO es realitzarà el dilluns 13 de juliol de 10 h a 10:45 h.

1r d’ESO es realitzarà el divendres 17 de juliol de 12 a 13:15 h.També es comentaran altres aspectes significatius del centre i l’acció pedagògica.

Enviament NOTES FINALS Curs 19-20

Benvolguts/des alumnes i famílies,

ENVIAMENT NOTES FINALS EXTRAORDINÀRIA ESO / CURS 19-20

ENVIAMENT NOTES FINALS ORDINÀRIA 1r BATXILLERAT / CURS 19-20

Enviament de notes finals ordinària 1r Batxillerat i notes finals extraordinàries ESO telemàtic (per IEDUCA) al migdia: 26 de juny

Reclamacions telemàtiques (correu al tutor especificant matèria): 26-29-30 de juny

Proves Accés Grau Mig

Benvolguts/des
MOLT IMPORTANT !!!
Data límit per incidències el dia de l’examen: dilluns 29 de juny abans de les 12:00h

• Els aspirants s’han de personar a les 08:30h.
  • S’ha de portar un document identificatiu (DNI, NIE, Passaport).
  • Els que hagin fet un PFI han de portar el certificat de la… Llegeix més»