Llistat d’admesos i llista d’espera de CICLES GRAU MIG 30/07/2020

Benvolguts/des famílies i alumnes,

Adjuntem els llistats d’admesos i llista d’espera als cicles mitjans de l’institut Torre Roja.

LLISTAT ADMESOS CGM

LLISTAT D’ESPERA CGM

Matrícula de l’1 al 7 de setembre. Cliqueu:

Gestió de la llista d’espera del 8 al 18 de setembre. Si es produeixen vacants anirem trucant a partir del 9 de setembre a la llista d’espera per l’ordre que marca el llistat.

Llistat d’admesos i llista d’espera de CICLES GRAU SUPERIOR 30/07/2020

Benvolguts/des famílies i alumnes,

Adjuntem els llistats d’admesos i llista d’espera als cicles superiors de l’institut Torre Roja.

LLISTAT D’ADMESOS CGS

LLISTAT D’ESPERA CGS

Matrícula de l’1 al 7 de setembre. Cliqueu AQUÍ.

Llibres de text curs 2020-2021

Benvolguts/des alumnes i famílies,

us fem arribar tota la informació necessària pels llibres de text del curs 2020-2021:

LLISTAT LLIBRES ESO

LLISTAT LLIBRES BATXILLERAT

Servei de venda de Llibres de text i material escolar pel curs 2020-21. Cliqueu AQUÍ.

I totes les dades dels diferents serveis que proporciona Iddink:

·         Presentació d’Iddink

·         Com fer una comanda

·         Com tractar i com retornar els ecoBooks