1r Premi en Tecnologia i Formació per l’Àngela Roca i l’Ins Torre Roja a ‘Ciència en Acció’

Els dies 5, 6 i 7 d’octubre l’Institut Torre Roja ha participat al concurs de ciència que s’ha realitzat en el Cúbic de Viladecans dintre de la 19a edició de la Fira ‘Ciència en Acció’.

L’equip de ROBIPRIM format per l’escola Àngela Roca i l’Ins Torre Roja, del que forma part la nostra companya MONTSE ARIAS ha estat guardonat amb el 1r Premi en Tecnologia i Formació a l’equip. FELICITATS!

Ofrena floral Rafael Casanova

11 de setembre de 2018, Diada Nacional de Catalunya.

L’alumna de 2n de Batx. Lidia Fuentes ha fet l’ofrena floral -en nom de l’INS Torre Roja- a la tomba del Rafael Casanova situada a la població de Sant Boi de Llobregat.

A les fotos podeu veure l’alumna amb:

• El President de la Generalitat, Sr. Joquim Torra.
  • El Conseller d’Ensenyament, Sr. Josep Bargalló.
  • La Delegada del Govern a Catalunya, Sra. Teresa Cunillera.
  • L’Alcaldessa de Sant Boi, Sra. Lluïsa Moret.
  • L’alcalde de Viladecans, Sr. Carles Ruiz.
  • El DirectOR de l’INS Torre Roja, Sr. Manel Merino.

Distincions PAU 2018

La Georgina Rodríguez Bermúdez, alumne de 2n de Batxillerat de l’INS Torre Roja (Viladecans) ha estat guardonada a les PAU 2018 per treure un 9,40 sobre 10 punts.

L’acte de lliurament de distincions ha estat presidit pel Sr. Quim Torra, President de la Generalitat de Catalunya.

Aquí podeu veure unes fotos de l’acte amb la coordinadora Pedagògica de l’institut Torre Roja la Sra. Olga Soler i el directOR del Centre el Sr. Manel Merino.

Enhorabona Georgina en nom de la comunitat educativa de l’INS Torre Roja.

Graduació 4t ESO

El passat 21 de juny es va celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO a l’Atrium.
Per fi arribava el dia, nois i noies vestits per l’ocasió, arribaven al photocall molt contents, nerviosos i a la vegada relaxats per la feina ja acabada de… Llegeix més»

Cloenda curs 17-18 1r Batxillerat

Per tancar el 1r curs de la promoció 17-19 de Batxillerat hem fet una activitat esportiva com a cloenda. Agraïm la masterclass de zumba que ens ha ofert la professora Sandra Alcoberro així com la classe de ioga impartida per la professora Silvia Sacristán.
Aprofiteu per carregar piles i encetar un bon segon de batxillerat.