Grup guanyador de la cançó de Nadal de 3r i 4t de l’ESO

Benvolgudes famílies de 3r i 4t de l’ESO,

els nostres alumnes de 3r i 4t s’han acomiadat de l’any amb una cançó amb una lletra una mica especial i diferent feta per ells mateixos.

Podeu veure clicant AQUÍ tots els vídeos i durant les vacances de Nadal (fins al 7 de gener inclòs).

Després d’unes votacions, molt renyides,  ja sabem els grups guanyadors!!!

Durant aquesta primera setmana rebran el seu premi els grups de 3rD i 4tD de l’ESO.

Guanyadors cursa solidària Nadal 1r i 2n d’ESO

Enguany hem hagut d’adaptar-nos a la situació COVID que ens ha restringit la típica Cross de Nadal. Hem fet una caminada, com ja us vam anunciar, però li hem donat un gir competitiu amb un concurs de preguntes que s’havien de resoldre en petits grups un cop arribats al destí de la caminada. A través d’un QR cada grup resolia i enviava les seves respostes. Ha estat una forma lúdica de culminar la caminada. Els grups que han obtingut la màxima puntuació, que desempataven amb una última pregunta sense puntuació on calia endevinar a partir de lletres desordenades 8 països del món, han estat:

1r ESO

MEAN GIRLS amb una puntuació de 37 punts de 46 i un ple dels països de 8/8. Aquest grup està format per les alumnes de 1r B: Agatha Canteli, Martina Jiménez i Ainhoa López.

2n ESO

Hem tingut un empat entre els grups ENERGIA DE LES OLES  (amb una puntuació de 37 punts de 46 i un ple dels països de 8/8) i ENERGIA MAREMOTÈRMICA amb una puntuació de 37 punts de 46 i un ple dels països de 8/8).

El grup ENERGIA DE LES OLES  està format pels alumnes de 2n C: Óscar Valverde, Nerea Alonso, Fanly Yang i Elsa García.

El grup ENERGIA MAREMOTÈRMICA  està format pels alumnes de 2n C: Albert Castillo, Erik López, Berta Herrera i Iker Rodríguez.

Gràcies a tot l’alumnat de 1r i 2n que han participat de forma molt esportiva i felicitats als guanyadors.

QUI PESA MÉS EN SOLIDARITAT? TOTS SUMEM!!! BON ANY 2021!

La comunitat de l’institut Torre Roja ha participat de forma molt activa al recapte d’aliments durant el mes de desembre.

Des d’aquí agraïm a tothom la seva participació. Amb el granet de cadascú hem aconseguit a prop de 290 quilos d’aliments i altres productes de primera necessitat.

Volem fer una menció especial al grup de 1r A d’ESO per ser els més actius en el recapte.

L’institut ha fet la donació del recapte a Caritas.

Desitgem a tothom molta salut i un bon any 2021. Que l’esperança sigui sempre present en la nostra vida i no defallim davant els entrebancs!!! Que cada entrebanc ens suposi una oportunitat de ser millors com a persones i com a col·lectiu!!!

Nadal al Torre Roja 21/12/2020

Últim dia de classes del 2020...

Aquest 21 de desembre, els alumnes han fet unes manualitats nadalenques, balls i cançons solidàries i ens han regalat moments molt bonics per acabar l’any!!!

Gràcies a la nostra fotògrafa, la Dolores Toribio i gràcies a tots i totes per les vostres aportacions al Nadal.

Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies del dia.