Batxillerat gaudeix d’un dia ple d’esport

En el dia d’ahir els alumnes de 1r de batxillerat van poder gaudir d’un dia ple d’activitats esportives en honor al dia de l’esport, que es va repartir en dos blocs.

Els dies previs els alumnes van haver d’omplir un formulari per saber les preferències respecte a les activitats esportives i així poder-ho organitzar tot millor.

El dia va iniciar cap a dos quarts de nou del matí amb el primer bloc, que va tenir lloc al Nou Pins Vens, el camp de futbol de la Blanca Subur. Allà es podien fer tres esports: futbol, zumba i vòlei.

El camp es va dividir en tres, una per cadascun dels esports que hi havia per jugar. Al camp 1 hi havia els alumnes que volien jugar a futbol. Van fer tres equips i van poder gaudir d’un triangular entre ells; al camp 2 hi havia els alumnes que volien fer zumba, amb la Maria Pulido i la Gemma Giralt com a professores; i el camp 3 estava reservat als alumnes que volien jugar a vòlei.

A dos quarts d’onze va acabar el primer bloc i la gent va marxar cap a la platja de la Fragata. A les onze i vint va començar el segon bloc jugant a tocata, un esport adaptat del rugby a la platja.

El temps va passar volant mentre l’alumnat gaudia de les activitats, fins i tot alguns valents es van banyar al mar, ja que feia un dia espectacular amb un sol radiant que brillava i que va causar algunes cremades lleus als que no portaven crema solar.

Autors: Maür Vazquez i Ramon Vicente.