Balanç del curs 2020-2021 des de primer de Batxillerat

Ara que el curs està arribant al seu fi, ens agradaria fer un balanç global del nostre primer any al batxillerat, que ha estat tan estrany i diferent per culpa de la pandèmia mundial que actualment encara estem patint. L’objectiu proposat abans de començar era gaudir de la màxima normalitat possible perquè, a causa de la pandèmia, teníem la incertesa de saber si això seria possible. Tot era una incògnita i ni tan sols sabíem si podríem tenir una continuïtat decent per poder seguir aprenent coses noves pel nostre futur.

Durant el transcurs de l’any hem hagut de suportar uns quants canvis dràstics imposats pel centre per prevenir possibles contagis, ja sigui des de respectar les mesures de seguretat anticovid posant-se gel hidroalcohòlic a l’entrada del centre fins a haver d’adaptar-nos a treballar des de casa amb les classes telemàtiques. Com alumnes que hem viscut aquest trajecte en aquest centre, podem dir que hem superat les nostres expectatives de principi d’any, ja que teníem el pressentiment que hauríem de fer classes únicament telemàtiques. D’una banda, amb el recorregut del curs la gent ha sigut conscient del moment en què estem i no hem tingut gaire casos positius d’alumnes. D’altra banda, hem finalitzat el curs de la millor manera possible, respectant les mesures de seguretat amb una organització impecable i tornant a poc a poc a una normalitat esperada i desitjada.

Finalment, tot i els canvis i les adversitats a les quals ens hem adaptat, les classes s’han pogut seguir amb una “especial” normalitat.

Autors: Ramon Vicente i Maür Vàzquez