XERRADA EMPRENEDOR POL GERBEAU

El dimecres 17 de maig 2023 els alumnes de 3r d’ESO que cursen Emprenedoria, van poder gaudir de la xerrada d’un emprenedor, el Sr. Pol Gerbeau, informàtic i creador de diverses aplicacions per a mòbils, una de les quals és Desire-couples game. Les aplicacions mòbils s’utilitzen molt als Estats Units, que tenen una economia molt capitalista i és una societat molt acostumada a pagar per tot.
En canvi, aquí és més difícil que es vulgui pagar per una aplicació, per exemple, quan es va dir que havíem de pagar per whatsapp es va haver de tornar enrere. Comencem la xerrada amb la pregunta, per què emprenem? I algunes de les respostes dels alumnes són: per a fer alguna cosa nova, que perduri, per innovar, per guanyar diners, per passió…, segons el Pol “Emprenem per Amor, per passió a allò que estem fent” i cal fer-ho amb valors. Ens explica que emprendre dona moltes satisfaccions, crees llocs de treball amb il·lusió…, però també té dificultats la principal per ell és quan has d’acomiadar alguns d’aquests treballadors, alguns pares de família. A la pregunta dels alumnes D’on et venen les idees? Diu d’observar l’entorn i detectar punts millorables.
Moltes gràcies al Pol per compartir la seva experiència.