On són els hotels d’insectes d’enguany?

Aquest segon any del Projecte Construïm un hotel d’insectes l’alumnat de 3r d’ESO ha creat uns hotels diferents als del curs passat, més petits i manejables, amb la possibilitat de penjar-los, i dissenyats per a atraure abelles i vespes solitàries.

Tot i que l’alumnat va acabar i presentar els hotels al febrer, el seu recorregut no es va acabar en aquelles dates. Els hotels han sortit de l’institut i han anat a parar a horts, finques, escoles, … de l’entorn de la nostra comunitat educativa. En aquest article es pot veure un carrusel d’imatges amb les ubicacions d’alguns dels hotels.

El projecte multidisciplinari Construïm un hotel d’insectes s’ha afegit a altres iniciatives i projectes de l’institut, com l’hort i l’escola verda; i també n’ha propiciat d’altres en escoles de primària, on han fet servir els hotels donats per a restaurar-los.

Un dels objectius del treball per projectes és que els productes finals siguin significatius i que d’altres persones se’n puguin beneficiar, per tant rebre imatges de la nova vida dels hotels i poder-les compartir ens fa sentir contents/es, satisfets/es i amb ganes de seguir treballant en aquesta direcció. L’any vinent, més!