Nou jardí sostenible

Durant el primer trimestre d’aquest curs 2023-24 els alumnes de la matèria Sostenibilitat i escola verda, amb la col·laboració dels alumnes de manteniment, han treballat en la creació del segon jardí sostenible del centre.
L’espai del pati de la cantina on hi ha una barbacoa té una inclinació que dificulta la feina, però amb l’ajut de Biodiversitat Sitges i l’esforç dels alumnes s’ha pogut fer el disseny, eliminació de males herbes, col.locació de malla antiherbes, i plantat de part del jardí.
Seguint criteris de xerojardineria, s’han triat espècies de plantes mediterrànies amb poc consum d’aigua, i s’han disposat per ordre d’alçades, amb cura per la floració en diferents èpoques, per tenir sempre flors al jardí.
Hi ha molta feina per fer encara, i també s’han de mantenir la resta de jardins del centre i l’hort, que s’ha de collir per fer menús amb productes km zero a la nostra cantina.
Aquí hi ha una mostra dels nostres alumnes fent bona feina.