Mostrem els primers projectes interdisciplinaris de l’ESO d’enguany

La setmana passada va ser una setmana emocionant per als projectes, l’alumnat va gaudir i presentar el seu producte final. Entre companys/es, i amb l’ajuda d’un expert en el cas de 3r, van poder avaluar-se, felicitar-se i donar-se consells per a continuar avançant.

1r d’ESO va  acabar el projecte presentant oralment el lloc web de la seva revista digital bilingüe (català i castellà), explicant cada una de les seccions, el seu contingut i com ha estat la seva primera experiència a l’institut treballant per projectes en grup.

2n d’ESO va participar als escape towns digitals que havien elaborat els seus companys/es, tot descobrint llocs i fets del poble resolent un seguit de pistes lingüístiques i matemàtiques entrellaçades que els portaven a passejar-se pels llocs més emblemàtics de Sitges.

3r d’ESO, en canvi, es va quedar al pati de l’institut. És allí on van col·locar els seus hotels d’insectes, amb corresponen codi QR al web i vídeo de presentació bilingüe (castellà i anglès). Per a l’avaluació vam comptar amb l’assistència d’un expert, Jesús Coines, de Biodiversitat Sitges, al qual l’alumnat va poder explicar el perquè d’aquest projecte i quin impacte esperen causar. Els hotels estaran exposats al vestíbul de l’institut els propers dies.

Amb la sensació i orgull de la feina ben feta, ens carreguem les piles per a iniciar els projectes del 2n quadrimestre aquesta setmana. Som-hi!